Rovesnícke učenie… tak, aby nám bolo dobre (IV. B a I. B)
Maroš Hudík
17. novembra 2022
V krajine kde sa piesok lialA kde sa sypal vodopád.Bývala včielka nezbedná, Ten kto ju spoznal mal ju rád. Tá včielka ,…
Vesmír a my (IV. A, B, C)
Maroš Hudík
20. októbra 2022
Vesmír. To krátke slovo v sebe zahŕňa nekonečno, obrovskú silu, zázračno, poznanie i nepoznanie. Aspoň s časťou tohto obrovského nekonečne sme sa zoznámili…
Bádateľské učenie v prírodovede (IV. B)
Maroš Hudík
20. októbra 2022
Čo spadne skôr na zem? Papierová guľôčka, kniha alebo hárok papiera?Čo je magnet?Čo magnet priťahuje?Čo sú to magnetické póly?Učenie u nás…
Didaktické hry v prírode (OZO 3. ročník)
Maroš Hudík
30. júna 2022
Dňa 24. 06. 2022 sa žiaci tretieho ročníka zúčastnili didaktických hier podľa stanovených úloh v ŠkVP. Najprv sme diskutovali o ochrane zdravia,…
1. JÚN – MDD A ČÍRA RADOSŤ (tretiaci, štvrtáci)
Maroš Hudík
1. júna 2022
ČÍRA RADOSŤ. To bol názov predstavenia, ktoré pre nás zatancovalo Divadlo Štúdio tanca v Banskej Bystrici. Presne na 1. júna, presne…
Plavecký výcvik TRETIAKOV (III. A, B, C)
Maroš Hudík
12. mája 2022
Ani sme už neverili, že sa to naozaj podarí. Pandémia koronavírusu bola náročná a ovplyvnila celé fungovanie v škole. Žiadne hromadné podujatia,…
Tajomstvo, ukryté v hline…
Maroš Hudík
10. apríla 2022
Hlina je dotyk, kontakt, pohladenie a radosť… i tam, kde nemôžu byť alebo chýbajú slová. Je prirodzené, že človek sa vracia…
HURÁ, KONEČNE KNIŽNICA… (III. B)
Maroš Hudík
28. marca 2022
Po veľmi dlhej a nechcenej prestávke sme sa mohli opäť vrátiť na podujatie do knižnice. Veľmi sme sa tešili. Obzvlášť pri…
VARÍM, VARÍŠ, VARÍME… (III. B)
Maroš Hudík
25. marca 2022
V rámci pracovného vyučovania sme diskutovali o správnom stolovaní, o tom ako sa pri stole správame, čo znamená uloženie príboru na tanieri, či…
Po stopách vodníka (III. B)
Maroš Hudík
9. decembra 2021
Uvedomiť si dôležitosť vody v živote pre človeka, rastliny a ostatné živočíchy bol jeden z hlavných cieľov nášho tretiackeho dopoludnia. Vybrali sme…
Rozvíjanie finančnej gramotnosti
Maroš Hudík
22. októbra 2021
Jednou z tém rozvíjania finančnej gramotnosti u žiakov je: Sporenie a investovanie a Rozhodovanie a hospodárenie spotrebiteľov. Kompetencia, ktorú sa snažíme u detí…