Rovesnícke učenie „naopak“
Maroš Hudík
20. novembra 2024
Na hodinách matematiky sa udiala netradičná výmena rolí – naši štvrtáci sa podujali naučiť deviatakov svoju obľúbenú, no náročnú hru…
Zamestnanie alebo povolanie? (projektový deň 2023, VIII. A)
Maroš Hudík
19. novembra 2023
Povolanie, či zamestnanie – je to rovnaké? Opýtala som sa ôsmakov, aký je rozdiel medzi povolaním a zamestnaním. Odpoveď – žiadny.…
Učíme sa učiť (VII. A projektový deň)
Maroš Hudík
21. novembra 2022
Projektový deň v VII. A sa niesol v duchu vízie Učíme sa, učiť sa. V prvej časti dňa nás navštívil pán Novotňák so…
Ochrana života a zdravia – účelové cvičenia (OZO 2. stupeň)
Maroš Hudík
7. júla 2022
Rozpoznať nebezpečné situácie ohrozujúce život a zdravie, osvojiť si praktické zručnosti v sebaochrane, pochopiť dôležitosť poskytnutia pomoci iným v prípade ohrozenia, vedieť poskytnúť…
Rozvoj mladej mysle (projektový deň 2021 – VI. A)
Maroš Hudík
12. novembra 2021
Aby nám v škole dobre bolo… Hlavolamy a naša trieda patria k sebe. Na vyučovaní, ale aj doma radi riešime tajuplné hlavolamy, máme…